Liporedium – jak działa popularny suplement wspomagający odchudzanie?

0
291

Liporedium jest jednym z najpopularniejszych aptecznych środków wspomagających redukcję nadprogramowych kilogramów. W składzie tabletek znajdziemy kilka substancji pochodzenia roślinnego, które w różny sposób pobudzają nasz organizm do pozbywania się zapasów tłuszczowych. Stymulowanie procesów metabolicznych zachodzących w naszym ciele i pomoc w eliminacji nadwagi to jednak nie wszystko, Liporedium przyda nam się również w okresie stabilizacji nowej masy ciała, już po zakończeniu cyklu redukcji. Drugim naczelnym zadaniem preparatu jest bowiem ochrona przed efektem jojo, czyli tym zjawiskiem, które potrafi zniweczyć wszystkie efekty, jakich się dorobiliśmy. Poznaj skład, sposób działania i opinie o Liporedium, czytając dalej ten artykuł!

Liporedium – wieloskładnikowe wsparcie dla osób chcących wyszczuplić sylwetkę

Liporedium to preparat, który pomoże nam pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz ułatwi sprawowanie kontroli nad wagą ciała. Stworzony został w taki sposób, aby korespondować ze swoistymi potrzebami osób borykających się z tuszą, a te potrzeby to przede wszystkim znalezienie remedium na nadmierny apetyt i nasilenie całego procesu odchudzania tak, aby nie musieć czekać na każdy zrzucony kilogram miesiącami.

Jeśli suplementację Liporedium połączymy z odpowiednio zbilansowaną dietą oraz regularną aktywnością fizyczną, niewątpliwie zbijanie kilogramów będzie przebiegać bardziej dynamicznie.

Liporedium

Dla większości osób walczących z nadwagą zrzucenie kilogramów stanowi duże wyzwanie. Odkładana najczęściej latami tkanka tłuszczowa nie jest tak skora do zanikania, a nasze przyzwyczajenia w zakresie odżywiania i stylu życia (mało aktywnego) z pewnością jej tego nie ułatwiają.

Rolą Liporedium w procesie odchudzania jest przeciwdziałanie powstawaniu nowych komórek tłuszczowych, przyspieszenie procesów metabolicznych, nasilenie czerpania energii potrzebnej organizmowi ze zgromadzonej tkanki tłuszczowej oraz regulowanie apetytu.

Dwa główne pola działania Liporedium – przyspieszenie procesu spalania tkanki tłuszczowej i ochrona przed efektem jojo

Jak przyspieszyć spalanie tłuszczu – co oprócz tabletek?

miseczka z warzywami, miara krawiecka i hantle

Powolne tempo chudnięcia to jedna z najczęstszych bolączek osób z nadwagą. Na szczęście istnieją sposoby, dzięki którym da się przyspieszyć cały proces. Najważniejszą dla nas kwestią jest zahamowanie mechanizmu przekształcania węglowodanów i tłuszczów z pożywienia w tkankę lipidową. Wymienione składniki pokarmowe powinny być na bieżąco metabolizowane i przekształcane w energię, a nie kumulowane. Druga istotna rzecz to przyspieszenie przemiany materii, zwiększenie wydatków energetycznych organizmu i uruchomienie rezerw tłuszczowych jako źródła „paliwa” dla tkanek.

Jeśli uda nam się jednocześnie zablokować przemianę węglowodanów i tłuszczów z pożywienia w tkankę tłuszczową i spotęgować mechanizm wykorzystania tłuszczu zapasowego jako źródła energii, mocno przyspieszymy spadki wagi. W jaki sposób możemy to zrobić?

Tabletki na spalanie tłuszczu, takie jak omawiane Liporedium, są tutaj jedną z metod, przy czym, żeby okazała się ona skuteczna, powinna być połączona z innymi metodami, takimi jak chociażby wprowadzenie diety o obniżonej kaloryczności.

Kilka wskazówek, jak przyspieszyć spalanie tłuszczu:

  • Po pierwsze, dużo ruchu! Podejmując umiarkowaną lub wzmożoną aktywność fizyczną, zmuszamy nasze mięśnie do intensywniejszej pracy, co skutkuje większymi poborami energii i częstszym sięganiem do rezerw tłuszczowych. Systematyczna aktywność przyniesie nam szybsze spadki wagi, z tym, że musimy pamiętać, aby była ona odpowiednio długa. Trening o średniej intensywności nie powinien być krótszy niż 45 minut. Jaką aktywność wybrać? Tak naprawdę każdy rodzaj ćwiczeń może podkręcić tempo spalania tłuszczu (nawet dynamiczne marsze czy jazda na rowerze). Nie musimy wprowadzać planów treningowych, z których niekoniecznie czerpalibyśmy przyjemność. Wybierzmy taką aktywność, z jaką dobrze się czujemy.
  • Po drugie, unikanie stresu. Każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu jest narażony na czynniki stresogenne. Warto jednak się na nie uodpornić (m.in. poprzez medytację i inne techniki relaksacyjne oraz suplementację adaptogenów), ponieważ częste uleganie stresowi wiąże się z notorycznie podwyższonym poziomem kortyzolu (hormonu stresu) w organizmie. Przy za wysokim stężeniu kortyzolu dochodzi do spowolnienia spalania tłuszczu, a także do wzmożonego odczuwania ochoty na jedzenie, a co za tym idzie spożywania wielu nadprogramowych kalorii.
  • Po trzecie, częste wkomponowywanie do jadłospisu żywności przyspieszającej metabolizm. Istnieje duża grupa produktów żywnościowych, które nasilają procesy metaboliczne i zwiększają wytwarzanie ciepła przez organizm (termogenezę), tym samym podwyższają zużycie energii. Większe wydatki energetyczne to szybsze spalanie kalorii i szybsza redukcja tłuszczu. Do grona produktów żywnościowych przyspieszających metabolizm i ułatwiających spalanie tłuszczu należą między innymi: ryby, chude mięso, przetwory mleczne, sery twarogowe, jaja, orzechy, rośliny strączkowe, płatki owsiane, otręby, awokado, cytrusy, porzeczki, borówki, papryka chili, pieprz, imbir, olej lniany, zielona herbata.
  • Po czwarte, posiłki częstsze, ale mniejsze. Zapomnijmy o obfitych 3 posiłkach dziennie i przestawmy się na jedzenie 5 razy na dzień mniejszych porcji. To częstotliwość sprzyjająca szybkiemu metabolizmowi i sprawnemu pozbywaniu się tłuszczu. Jedząc 5 posiłków dziennie co 3 godziny, jesteśmy pod stałym dopływem energii, a nasz organizm odczytuje ten stan rzeczy, jako niezakłócony, może więc na bieżąco zużytkowywać dostarczaną mu energię. Przy dłuższych przerwach między posiłkami, metabolizm spowalnia, organizm staje się bardziej oszczędny i zaczyna kumulować zapasy w postaci tkanki tłuszczowej (naturalne zabezpieczenie na wypadek głodu).
  • Po piąte, mniej kalorii w diecie. Obniżając kaloryczność jadłospisu o około 400-500 kcal w stosunku do naszego dziennego zapotrzebowania, doprowadzamy do sytuacji, kiedy nasz organizm po dodatkowe paliwo musi sięgać do zasobów tłuszczowych. Redukowanie wagi i szczuplenie sylwetki zaczyna wtedy nabierać znacznie dynamiczniejszego tempa. Warto więc zrobić sobie listę najbardziej kalorycznej żywności i unikać jej, jak ognia. Najlepiej oprzeć menu na warzywach, chudych produktach białkowych, produktach z pełnego ziarna zbóż, owocach – taka kuchnia dobrze syci i jest przyjaciółką szybkiego metabolizmu.

Jak uniknąć efektu jojo – co oprócz tabletek?

pusty talerz, a na nim napis: meal plan

Liporedium, czy inne tabletki spalające tłuszcz i przeciwdziałające efektowi jojo, jak dobre by nie były, powinny być tylko dodatkiem do naszych działań w zakresie pielęgnowania szczupłej sylwetki. Niezaprzeczalnie sposób odżywiania jest podstawowym czynnikiem decydującym o tym, czy efekt jojo (czyli ponowny przyrost masy ciała po odchudzeniu się) nas dosięgnie, czy nie. Jak uniknąć efektu jojo? Oto cenne wskazówki:

  • Po pierwsze, rezygnacja z radykalnych diet. Stosowanie monodiet, diet o drastycznie obniżonej kaloryczności, diet polegających na spożywaniu tylko jednej, wąskiej grupy produktów oraz wszelkich innych bardzo oszczędnych i surowych diet, skutkujących szybką i gwałtowną utratą wagi, niemal zawsze kończy się efektem jojo.
  • Po drugie, stosowanie dobrze zbilansowanej diety o lekko obniżonej kaloryczności. Taka zrównoważona dieta jest gwarancją stopniowych, zgodnych z rytmem naszego organizmu spadków wagi. Odchudzając się w umiarkowanym tempie, mamy dużo większe szanse na trwałe wyszczuplenie sylwetki.
  • Po trzecie, racjonalne wychodzenie z diety. Nie myślmy, że zakończywszy dietę i uzyskawszy oczekiwaną wagę, możemy powrócić do dawnych nawyków żywieniowych. Jeśli tak zrobimy, momentalnie zaczniemy przybierać na wadze. Nowe, zdrowe nawyki żywieniowe i wartość energetyczna posiłków zgodna z realnym zapotrzebowaniem kalorycznym organizmu powinny towarzyszyć nam już zawsze.
  • Po czwarte, trwałe przejście na bardziej aktywny tryb życia. Ruch jest sojusznikiem szybkiego metabolizmu i odpowiedniego bilansu energetycznego organizmu. Będąc aktywnym fizycznie, zarówno w okresie odchudzania, jak i po zakończeniu procesu, cały czas „pomagamy” naszemu organizmowi właściwie wydatkować energię, zużywać ją na bieżąco i nie kumulować zapasów. Zapobiegamy tym samym efektowi jojo.

Liporedium – skład preparatu

Termogeniki, przyspieszacz redukcji tłuszczu, bloker apetytu, dostarczyciel energii – tego rodzaju substancje znajdziemy we wnętrzu tabletek Liporedium. Teoretycznie jest w nich zatem wszystko, co w spalaczu tkanki tłuszczowej być powinno, no, może z wyjątkiem substancji adaptogennych i nootropowych, które coraz częściej znajdują miejsce w preparatach dla odchudzających i które są niezwykle przydatne w cyklu redukcji. Wracając jednak do składu Liporedium, warto poznać najważniejsze właściwości poszczególnych jego komponentów:

  • Wyciąg z nasion koli błyszczącej (Cola nitida) – jest źródłem stymulantów w postaci kofeiny i teobrominy, pobudza cały organizm, poprawia samopoczucie, zwalcza zmęczenie, polepsza koncentrację, przyspiesza procesy metaboliczne, nasila lipolizę (rozpad tłuszczów), pomaga usuwać nadmiar wody z organizmu.
  • Wyciąg z liści ostrokrzewu paragwajskiego – dodaje energii, redukuje uczucie zmęczenia fizycznego i psychicznego, podkręca przemianę materii, zapobiega nadmiernemu przyswajaniu tłuszczów z pożywienia, wzmaga uczucie sytości, usprawnia trawienie.
  • Wyciąg z owoców pieprzu kajeńskiego – wykazuje działanie termogeniczne, prowadzi do zwiększenia wydatków energetycznych organizmu, a w efekcie szybszej redukcji zapasów tłuszczowych, stymuluje oczyszczanie organizmu z toksyn, łagodzi apetyt, zwłaszcza na słodkie.
  • Wyciąg ze skórek owoców Garcinia cambogia – jest źródłem cennego podczas odchudzania kwasy hydroksycytrynowego (HCA), który hamuje apetyt, zmniejsza wchłanianie tłuszczów z pożywienia, przeciwdziała powstawaniu nowych komórek tłuszczowych i przyspiesza rozpad zgromadzonej tkanki tłuszczowej.

Liporedium – działanie, dawkowanie, efekty

Tabletki na spalanie tłuszczu Liporedium

Producent Liporedium zaleca, aby przyjmować 1 tabletkę 2 razy dziennie. Taka ilość ma nam albo pomóc szybciej dojść do wymarzonej wagi, albo podtrzymać efekty odchudzania, w zależności od etapu, na jakim aktualnie jesteśmy. Preparat działa kompleksowo:

  • zmniejsza apetyt, pomaga utrzymać dietę o obniżonej kaloryczności i wyeliminować podjadanie między posiłkami,
  • dodaje energii, zmniejsza uczucie znużenia i wyczerpania, pomaga w prowadzeniu bardziej aktywnego trybu życia,
  • przyspiesza metabolizm i usprawnia pozbywanie się tkanki tłuszczowej.

Jeśli uda nam się połączyć odchudzony jadłospis ze zwiększonym poziomem ruchu, a do tego dodamy suplementację Liporedium, możemy liczyć na szybszą utratę wagi. Jednak jeśli skoncentrujemy się tylko na przyjmowaniu tabletek (bez zmiany trybu życia), nie będzie to wystarczające, aby pobudzić proces spalania tłuszczu.

Liporedium – opinie. Czy tabletki na spalanie tłuszczu Liporedium rzeczywiście spalają tłuszcz?

Liporedium tabletki na odchudzanie

Jak w przypadku większości suplementów na odchudzanie, opinie o Liporedium są podzielone. Te korzystne oceny najczęściej pochodzą od osób, dla których tabletki są tylko dodatkiem do różnorakich kuracji odchudzających, najczęściej polegających na połączeniu lekkiej diety z regularną aktywnością fizyczną. Według nich Liporedium jest skutecznym wsparciem podczas redukcji – tłumi głód, pozwala ujarzmić słabość do słodyczy, pobudza, dodaje witalności, sprawia, że chudnie się szybciej niż bez suplementacji. Jest wiele opinii mówiących o tym, że Liporedium samo z siebie być może nie spali tłuszczu, ale może być przydatnym narzędziem usprawniającym proces odchudzania.

Według niektórych wypowiadających się osób Liporedium zawiera zbyt małe dawki poszczególnych składników aktywnych, co sprawia, że nie działa zbyt silnie i zauważalnie (prawie w ogóle nie pobudza, nie wpływa na poprawę samopoczucia, tłumi głód bardzo delikatnie i na krótki czas itd.). Dla innych jednak dawki te są wystarczające. Cóż, każdy z nas ma inną tolerancję na dane substancje, stąd te niejednoznaczne opinie.

Przeczytaj także omówienie nowego spalacza tłuszczu wspomagającego nas fizycznie i psychicznie podczas odchudzania: Recenzja Berber Fast

Berber-fast tabletki odchudzające

Suplement Berber Fast kupicie wchodząc na stronę internetową jego producenta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here